Dyżury specjalistów

Dyżury specjalistów

psycholog Elżbieta Czarnocka-Błaszczyk

psycholog Paulina Oniszczuk

specjalista przeciwdziałania przemocy Andrzej Chrobot

prawnik Agnieszka Szufel-Figurska

prawnik Łukasz Włodarski .

pedagog Anita Majkowska

wszystkie konsultacje specjalistów po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem stowarzyszenia :

883 188 833





poniedziałek, 11 listopada 2013

Chce się żyć

Poniedziałkowe, wolne popołudnie przeznaczyłyśmy z członkiniami stowarzyszenia na wizytę w kieleckim kinie. Taka forma integracji też czasem jest potrzebna...

Nie czytałam nic o tym filmie przed obejrzeniem go, nie miałam zatem pojęcia, czego się spodziewać. I oto miałam okazję poznać wzruszającą, opartą na faktach, historię niepełnosprawnego chłopaka, który za wszelką cenę chce żyć i potrafi cieszyć się z małych światełek codzienności dnia.

Obraz fantastycznie ukazujący niezmierzoną rodzicielską miłość, walkę z wszechobecnie panującymi stereotypami, siłę i wolę życia głównego bohatera - Mateusza.

Po tym filmie po pierwsze mam uczucie wielkiego szczęścia, że historia nie dotknęła mojej rodziny, po drugie wiarę w to, że żadna sytuacja życiowa nie jest bez wyjścia, że zawsze można znaleźć rozwiązanie, że zawsze można odnaleźć sens i wolę walki.


Spokojnego wieczoru.

1 komentarz:

  1. Piękny,dojrzały film.Musimy widzieć krzywdę innych,by móc docenić dobro obok nas ??

    OdpowiedzUsuń